måndag 19 april 2010

Robert i en japansk tidning!





"Robert är en het stjärna bland tonåringar just nu, och förväntas att välja roller som fansen drar sig till.

Rob: "Jag valde en roll där folk skulle se mig som en människa. Jag vill inte vara i ett fack och ville att ni skulle se mig som en individ. Det handlar egentligen inte om allmänhetens bild, utan om min framtida karriär. Jag kände att det var viktigt att välja en roll som skulle lämna ett annat intryck än dom jag gjort tidigare."

Den plötsliga ökningen av populära skådespelare som Robert Pattinson (och Zac Efron, Sam Worthington, James McAvoy) hotar att avsätta andra sexiga stjärnor som Johnny Depp och Brad Pitt. Detta är för att dom gjort smarta val att koncentrera sig på sina karriärer, precis som deras föregångare gjorde i början av deras karriär. Det är för att dom vill bli någonting mer än en sex symbol, utan skådespelare som inte försvinner på ett bra tag.

Se saken på detta sätt, sexiga skådespelare har en lång framtid med många möjligheter framför sig, så länge de ser till att vara flexibla. Utan att ansluta sig till en enda "bild", så gräver de i nya projekt och tillsammans med skaparna av de verken så finner dom nya sidor hos sig själva. Det verkar enkelt på ytan men om de inte har något grepp om vem de är, så finns det ingen mening i det alls.

De skådespelarna som ständigt utmanar sig själv utan gränser, kommer hålla sin publik glada och intresserade. De skådespelare som kan få en att tänka "Jag vill se mer och mer av hans filmer!" är de som kommer att bli bestående sex symboler."

Källa

/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar