tisdag 6 april 2010

Alla på samma bild!!

Jag vet att jag har lagt upp mååånga såna här med den här blir nog den sista! Ledsen att bilden är så liten, det gick inte :(


Mina åsikter:


Bella - Bella ser mycket... gladare ut i New moon än hon borde göra (enligt boken) och i Twilight ser hon så bekymrad ut så jag gillar henne nog bäst i Eclipse!

Edward - I Twilight ser han lite för plågad ut och i Eclipse är han så bekymrad och även om han ser ut så i New moon med men då skulle han ju vara det får bli i New Moon!

Esme - I Twilight så ser hon lika snäll och omtänksam som boken beskriver henne, i New moon så ser hon som alla andra väldigt dyster ut och i Eclipse så har hon ju inte samma hår färg som i de andra filmerna så jag gillar henne nog bäst i Twilight!

Carlisle - På honom kan man ju inte välja han ser helt perfekt ut hela tiden!

Alice - Hon är Preccccis som Carlisle, man kan inte välja!

Jasper - I Twilight och Eclipse så gillar inte jag riktigt Jaz hår så jag tar New moon då ser han trevligast ut med!

Rosalie - Hon ser gladast ut i Twilight och i New moon och i Eclipse ser hon typ likadan ut (Förutom håret) men jag gillar henne ändå bäst i Twilight.

Emmett - I New moon och i Eclipse tycker jag att dom har valt konstig bild på Emmett så jag tycker nog att han ser bäst ut i Twilight.

Jacob - Jag tycker nog inte att Jake passade så bra i långt hår och i Eclipse har han ingen lekfullhet i blicken så det får nog bli New moon.

Allt jag har skrivit nu gäller bara dom här bilderna!


/Erika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar