söndag 9 maj 2010

Månadens Twilight fan

Eftersom att bara en person anmälde sig så har jag ju inte så mycket att välja på så här är vinnaren. Anledningen till att jag la upp den en dag i förväg var att jag inte tror att någon kommer att anmäla sig dagen innan!

Månadens Twilight fan är... Chitralekha

Så här skrev hon!

Vad heter du? Jag heter Chitralekha
Hur gammal är du? Jag är fjorton :)
När fick du upp ögonen för Twilight? För ett år sen, lit mer
Hur gick det till? Jag såg på Twilight med en kompis o
ch sen så ville jag läsa första boken och jag var fast ;)
Hur många gånger har du sett Twilight? Fem gångner :)
Hur många gånger har du sett New moon? Två gånger
Har du läst böckerna? Ja
Om du har det vilka och hur många gång
er? Jag har läst all
a minst tre gånger var
Om du inte har det varför har du inte det? -
Vilken är din favorit bok i Twilight sagan? Ettan och fyra kan inte bestämma mig
Vilken är din favorit karaktär? Alice och Jacob, kan inte bestämma mig
Varför tycker du så? För att Jacob är så snygg och han har verkligen humor. Alice är så glad och sprallig.

Vilket är ditt favorit citat i från någon av böckerna? "Does my half-naked bother you?"

_________________________________________

Och så några snabba.


Edward eller Jacob? Jacob
Bella eller Alice? Alice
Twilight eller New moon? New Moon
Böckerna eller filmerna? Böckerna
Vampyrer eller varulvar? Varulvarna
Rosalie eller Esme?
Emmett eller Jasper? Rosalie

Carlisle eller Charlie? Carlisle



/Erika



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar