lördag 29 maj 2010

Bryce Dallas Howard och Nikki Reed pratar Robert Pattinson och Kristen Stewart

Med "Eclipse" mer än en månad från hitting teatrar, har Twilighters varit ropade efter ledtrådar om vad man kan förvänta från den tredje delen i vampyr saga. Även dessa uppgifter kan vara dålig, en ny "bookazine" från redaktörerna för Us Weekly löften några bakom-kulisserna skopan garanterat att behaga Twi-Hards.I "The Sexy Stars of Twilight: Eclipse", på kiosker 28 maj några av de "Eclipse" öppnade castmembers upp om hur det var på filmens uppsättning. Den särskilda frågan ingår också massor av bilder och affischer, samt Sportfakta om rösterna och produktion.Till exempel medgav rösterna nykomling Bryce Dallas Howard, som tar över som vampyr Victoria, hon ursprungligen var bekymrad över att ansluta sig till redan nu intensiva rösterna, men fann demotroligt välkomnande.

"Det var något jag djupt planerat och diskuterat med många personer, eftersom det är en väldigt stor sak," berättar Howard i boken. Till sin lättnad upptäckte hon att "Rob [Pattinson] och Taylor [Lautner] var så stora killar. Jag älskar dessa pojkar! Och Kristen [Stewart] var som," Var är ditt barn? Jag vill träffa honom ""Men snarare än KStew verkar det Nikki Reed visade sig vara on-som barnvakt. "Hon är som en andra mamma!" kommenterar Howard. "Häromdagen [min älskling] sa," Jag saknar Nikki. " Jag var som, "Älskling, jag saknar Nikki också! ""Vi är så nära familjen", tillade Kellan Lutz.Reed kupade också om hur det verkligen som att hänga med sin co-stjärnor."Ok, är P-Fatch [Peter Facinelli] definitivt jokester och upptågsmakare. Och han är väldigt mycket en fadersfigur - säkert och tryggt," sa Reed. "Jackson [Rathbone] är den mest konstnärliga, kreativa och, tror jag, de mest begåvade. Liz Reaser är det mest beläst. Kellan och Ashley är mycket lika: De är båda mycket drivna människor, och de båda vilja gå ut en hel del. En hel del av festande som sker runt omkring dem. [Pattinson] har det bästa hjärtat. "

/Celine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar