måndag 7 juni 2010

Reklam?

Eftersom att den här bloggen verkar vara helt död just nu så kände jag att jag iaf var tvungen att skriva om lite av det som jag och Erika pysslat med på Cullens.webblogg.se

* Erika och jag startade en omröstning om hur våran nya header skulle se ut, våra besökare röstade fram en jättefin som nu är på plats på bloggen

* Vi blev nominerade till "Månadens twilight blogg" på www.inalovetwilight.blogg.se, rösta gärna på mig ;)

* Jag har startat igång "Månadens twilight fans" igen och ni alla får gärna anmäla er!

* Jag har skrivit riiiiktigt mycket om MTV movie awards där vi också fick se en puss emellan Kris och Rob när dom vann "Best Kiss"

* Den nya twilight boken kommer ut

* Erika startar "Dagens fråga" vilket som inte gick så bra pga att man inte kunde kommentera inlägget ...

Det var lite av det som hänt! /Celine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar